Avaluació

En un procés d'ensenyament/aprenentatge s'ha de valorar el grau de consecució dels objectius plantejats, és a dir, cal verificar si l'alumne ha adquirit o no el que estava previst que adquirira al final del procés i en quin grau l'ha adquirit. Una manera motivadora de realitzar aquest procés pot ser utilitzar recursos didàctics  interactius com són les següents activitats dissenyades per aquesta unitat didàctica en l'aplicació Educaplay.

Activitat1. En la següent sopa de lletres s'han de cercar tots els processos de conformació dels plàstics que hem aprés a classe.





Activitat 2. A continuació tenim un text on s'explica el procés d'obtenció dels plàstics, però hi ha uns buits per a completar amb les paraules propostes.




Activitat 3. Els plàstics es classifiquen per la seua estructura molecular en termoplàstics, termoestables i elastòmers. A continuació heu de formar grups per a classificar els plàstics indicats.




Activitat 4. Anem a jugar al Passa Paraula. En l'activitat tenim un rosc amb la terminologia específica de la unitat i hem d'endevinar-les totes les paraules a partir d'unes definicions. 



No hay comentarios:

Publicar un comentario